Montag, 31. Oktober 2011

میلاد آشنا تکواندو کار افغانی ـ سویدی از مسابقات آزمایشی (تست)قبل از المپیک لندن مدال نقره بدست آورد





.
خبر از نعمت اله زمانی 24.01.2012
میلاد آشنا چندی قبل در مسابقات آزمایشی (تست) قبل از المپیک 2012 که در لندن برگزار گردید ، در وزن 68 کیلو گرام پس از پیروزی بر حریفانش از کشور های فرانسه و  مکسیکو  در مسابقه نهائی با تفاوت دو امتیاز در مقابل  محمد باقری  ورزشکار ایرانی ونایب قهرمان جهان شکست را متقبل شده وبا اخذ مدال نقره به جایگاه دومی قرار گرفت.
برای شنیدن ومشاهده  مصاحبه خبرنگار بی بی سی با میلاد آ شنا لطفاً بالای تصویر پائین کلیک نمایید.

 
میلاد آشنا تکواندو کار افغانی مقیم سویدن در حالیکه عضویت تیم ملی کشور سویدن را نیز دارا میباشد ، از جانب فدراسیون تکواندوی آن کشور برای کسب سهمیه المپیک 2012 معرفی گردیده است.
 قرار است مسابقات اروپائی کسب سهمیه المپیک 2012 بتاریخ 27 و28 جنوری در شهر کزان روسیه برگزار گردد.
میلاد آشنا در سال 1992 در شهر کابل  متولد گردیده واز سال 2000 در کشور سویدن زندگی می نماید.
میلاد  نظر به شوق علاقه ئی که به ورزش داشت  ابتدا  به ورزش باسکتبال رو آورده و از سال 2003 تحت نظر مربیان سویدنی به ورزش  تکواندو میپردازد.
میلاد در طی مدت هشت  سال افتخارات ذیل را در کار نامه ورزشی خود دارد .
دوبار نایب قهرمان اروپا ،  5 بار قهرمانی کشور سویدن و 2 بار قهر مان  کشور های اسکاندیناوی( ناروی، سویدن ودنمارک
وهمچنان از مسابقات بیرتش اوپن ، جرمن اوپن ، نیدرلند اوپن ، ایر اوپن وسایر مسابقات اروپائی جمعاً 9 مدال طلا ، 4 نقره و 7 برونز بدست اورده است


.
میلاد در حالیکه از تابعیت دو گانه افغانی ـ سویدی برخوردار میباشد ، اما وطن اش افغانستان را فراموش نکرده  وبه آن عشق میورزد ، در صورت مساعد شدن شرایط لازم حاضر است تا برای افغانستان مسابقه نماید .
میلاد آشنا از جانب نمایندگی فدراسیون تکواندوی افغانستان در المان ثبت وراجستر گردیده واستاد احمد شاه فیضی به نمایندگی ازفدراسیون تکواندوی افغانستان در المان سال گذشته میلاد را ملاقات ودر یکی از مسابقاتش که در کشور هالند انجام پذیرفت موصوف را به صفت مربی همکاری نمود.

افغات یورو سپورت  برای میلاد جان موفقعیت آرزو می نماید

پیام تبریکی


پیروزی وکسب سهمیه المپیک 2012 لندن را توسط این دو فرزند صدیق و با شهامت کشوری قهرمان پرور ما به همه هموطنان عزیزم تبریک میگوییم. نثار احمد بهاوی توانست موفقانه در فاینل راه یابد و مدال طلا را از آن خود سازد و همچنان روح الله نیکپای توانست برای بار دوم با اخذ مدال برنز خودرا کاندید مسابقات المپیک 2012 لندن سازد.
 تیم کاری نمایندگی  فدراسیون تکواندوی افغانستان در آلمان و تیم کاری افغان یورو سپورت ، کمیته ورزشی افغانها در اروپا
اعلامیه نمایندگی فدراسیون تی كواندو جمهوری اسلامی   افغانستان در ٱلمان

از راست به چپ استاد گران سهاک ، استاد احمد شاه فیضی ، استاد مجتبی مهرزاد و استاد هارون صمد

با عرض تبریك به مناسبت گشایش نمایندگی فدراسیون تی كواندو افغانستان در ٱلمان به اطلاع هموطنان ورزشكار و ورزش دوست میرسانیم كه:
ـ تمثیل وحدت ملی و یكپارچگی میان تمامی ورزشكاران و ایجاد پل ارتباطی میان ورزشکاران کشور ما و ورزشکاران خارج کشور ـ به خصوص در ساحه تیکواندوـ  از جمله  اهداف اساسی ما بوده و در این راستا كمك و همكاری همه  ورزشكاران و ورزش دوستان را خواهانیم.
ـ تقویت روحیه همبستگی به منظور ایجاد فضای سالم بخاطر رشد سالم ورزشی جوانان در دیار دور از وطن . البته رشد سالم ورزشی مستلزم ٱنست كه هر نوع ناهمگونی ها ی ناشی از خواست های شخصی را در محراق منافع ملی خود همگون سازیم . خودخواهی ، غرور و  حس برتری طلبی بر دیگران به جای تواضع و خدمت بی ریا به ورزش و ورزشکاران هموطن را پیشه سازیم .
كنون كه ورزشكاران قهرمان ما  مدالهای افتخار را از قعر فقر و محرومیت به لوح  افتخار  در راه سربلندی وطن مسجل کردند، دو نوع احساس را در ورزشكاران به وجود ٱورده : 
 1 ـ عده ای را عطش ٱن فرا گرفته كه از این افتخارات بربایند و ٱنرا  به نوعی به شخص خود نسبت دهند .
2 - عده ای را هم به شور وجد آورده و هر لحضه به آن می اندیشند كه چگونه در راه اعتلا این افتخار ، خدمت گذار بی مدعای وطن خود شوند، بیاید كه از نوع دوم ٱن باشیم و در محور این شور و وجد دست وحدت و همكاری یكدیگر را بفشاریم.  
بیاید مصدرخدمت به جوانان و گلهای نوشگوفته  خود شویم تا ضمانتی برای ادامه افتخار ٱفرینی باشند .  
در این راستا نمایندگی فدراسیون تکواندو افغانستان در آلمان بر علاوه فعالیت های ورزشی خود در آلمان وظیفه ای خود میداند تا در همکاری با ورزشکاران افغان در  کشور های همجوار آلمان مانند  كشور هالند، سویس ،  اتریش- بلژیك ، فرانسه ، دنمارك ، سویدن ،ناروی و لوکزامبورگ  فعالیت های ورزشی خودرا امتداد بخشد.
نمایندگی فدراسیون تکواندوی افغانستان در آلمان
11.11.2011 آلمان
                                  

ahmadfaizy@hotmail.de
احمد شاه فیضی
015771460702




چهار چهره برتر برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۲ لندن


فدراسیون تکواندو کشور برای مسابقات کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۲ لندن چهار بازی کن برتر خودرا انتخاب کرد این چهار بازیکن هریک محترم روح الله نیکپا مدالیست المپیکی سال ۲۰۰۸ ، نثاراحمد بهاوی نایب قهرمان جهان و آسیا سال جاری ، نیلا احمدی و سُمیه مرادی میباشد مسابقات متذکره به تاریخ های ۱۳ و ۱۴عقرب که مصادف است به روز های ۴ و ۵ نومبر ۲۰۱۱ در شهر بنکوک تایلند دایر میګردد این مسابقات برای تمامی کشورهای آسیای که در دور ګزشته نتوانستند که سهمیه خودرا حاصل کند بسیار مهم و حیاتی میباشد هم اکنون بازی کنان عزیز ما سرګرم تمرینات توسط هوګوهای برقی خویش بوده و امید میرود که مسابقات این دور با هوګو های برقی دایر ګردد تا قهرمانان ما بتوانند میدان بازی را با برد های پیهم و موفقانه به پایان برسانند

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen